Pages

Blogroll

Friday 30 March 2012

Mesyuarat Agong Tahunan LISTAC

Tarikh : 21 Mac 2012
Masa : 2.00 petang
Tempat : Bilik Tayangan Aras 2, Perpustakaan UTeM


Pada 21 Mac 2012 telah berlansung satu acara tahunan bagi Kelab LISTAC iaitu Mesyuarat Agong Tahunan dimana pada mesyuarat tersebuat akan diadakan pembentangan setiap Biro Jawatankuasa LISTAC serta setiap ahli dapat bersuara bagi memperbaiki lagi mutu dan kualiti kelab.


Tepat jam 2.00 petang ramai ahli telah hadir ke mesyuarat dengan mendaftarkan diri terlebih dahulu. Semasa pendaftaran berlaku, setiap ahli diberikan goodies yang mengandungi minit mesyuarat, tentatif perjalanan majlis serta kudap-kudapan. Ahli juga turut diberikan makanan iaitu Mac Donalds untuk menjamu selera sementara menunggu majlis bermula.


Pada jam 2.30 petang setelah semua ahli hadir majlis dimulakan dengan bacaan doa dari En. Eiisaa bin Ahyead dengan harapan agar majlis berjalan dengan lancar. Kemudian pengerusi Kelab LISTAC iaitu En. Mohd Nasir bin Hashim telah memberikan kata-kata aluan.Selaku penyelaras Kelab LISTAC, Pn. Hajah Faridah binti Hj. Md Amin juga telah memberikan sedikit ucapan dan kata-kata semangat agar Kelab LISTAC lebih berjaya dan berdaya saing dimasa akan datang.


Setelah itu, penyelaras kelab diiringi oleh Pengerusi kelab telah menyampaikan sijil penghargaan kepada Ahli Jawatankuasa LISTAC bagi tahun 2009/2010. Pengerusi juga turut menyampaikan hadiah dari para peserta yang berjaya mendapat tempat pada Temasya Sukan Tahunan UTeM dalam acara olahraga kepada Pn. hajah Faridah untuk simpanan dan kenang-kenangan di Perpustakaan. Pengerusi turut menyerahkan cenderahati kepada Pn. Hajah Faridah atas kesudian beliau hadir ke Mesyuarat Tahunan Kelab LISTAC .

Kemudian perjalanan mesyuarat berjalan dengan dimulai oleh pembentangan minit mesyuarat Bil.7/2011 oleh Timbalan Pengerusi Kelab LISTAC selaku pengacara majlis untuk semakan ahli mesyuarat diikuti pembentangan oleh Biro-biro Kelab LISTAC.

Pn. Hajah Faridah menyerahkan sijil penghargaan kepada mantan Pengerusi Kelab LISTAC sesi 2009/2010

Penyerahan hadiah bagi acara olahraga kepada Pn. Hajah Faridah

Pn. Hajah Faridah menerima cenderahati dari Pengerusi Kelab LISTAC

Timbalan Pengerusi Kelab LISTAC selaku pengacara majlis telah membentangkan minit mesyuarat untuk disemak oleh ahli mesyuarat.

Pembentangan Perbelanjaan dan kewangan sepanjang tahun 2011 oleh Bendahari Kelab LISTAC iaitu En. Arman bin Mohamad

Pembentangan program serta aktiviti kebajikan yang telah diadakan sepanjang tahun 2011 oleh Biro Kebajikan iaitu En. Azman bin Amir

Pembentangan aktiviti sukan yang telah diadakan sepanjang tahun 2011 Biro Sukan iaitu En. Thaqif bin Mohd Isa

Setelah selesai sesi pembentangan oleh setiap biro, pengerusi telan membuka soalan ataupun cadangan kepada setiap ahli yang hadir. Pelbagai usul yang bernas telah diberikan oleh ahli dimana usul-usul tersebut akan dibincangkan semula untuk dilaksanakan pada masa akan datang.






0 comments:

Post a Comment